Beoordelingen van San Marina Zoetermeer

Recente recensies

4.0
Marjolein
4 december 2022

Heerlijk eten echt een aanrader vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elaine
3 december 2022
Kelvin
26 november 2022

Om 1735 pizza besteld tot 1900 niks geleverd. Na een telefoontje krijg ik te horen dan de pizza onderweg is. Ruim een uur later nog altijd niets ontvangen. Telefonisch ruim 45 minuten onbereikbaar. Inmiddels 2000 savonds met twee kinderen van 2 en 4 die bog wakker zijn en op eten wachten. Langs de zaak gereden om fysiek te Checken. Heerst een kalme sfeer waar men mij te woord staat. Eerst excuses gemaakt en met wat smoezen over drukte en dat weleens bonnen verdwijnen doordat ze niet geprint worden. Ook werd mij wederom verteld dat het waarschijnlijk onderweg is. Uiteindelijk daar ter plekke maken. Men rijkt een optie aan voor extra drinken mee te geven of een extra pizza. Op dit laatste aanbod ging ik in. Echter vroeg ik nog deels kosten terug voor bezorging en een pizza om al het wachten eerlijk te maken. Men was hier niet van gediend en wees me de deur met me geld mee. Al met al altijd lekker gegeten maar service om van te janken. Als je belt hoor je altijd een verhaal dat je pizza o

Junior
7 november 2022
Broodje badr
1 november 2022

Beste broodjes van zoetje

MOB
27 oktober 2022
Theo Roeven
27 oktober 2022

Heerlijk warm en perfecte kwaliteit.

Egbert
23 oktober 2022

Zoals altijd: gwoon TOP

Anoniem
12 oktober 2022
Saskia
8 oktober 2022

Lekkere pizza en broodje dönner! Bestellen zeker nog een x. Vriendelijke bezorger en snel bezorgd.

Anoniem
7 oktober 2022

Dik anderhalf uur moeten wachten omdat ze bestelling vergeten waren…

Chantal
4 oktober 2022

Ik gaf een tijd op dat ik mijn eten wou en jullie kwamen een uur later, na 2x te moeten bellen en de 2e keer aangegeven dat ik een extra fles cola zou krijgen ter compensatie, ging gelukkig mijn bel. Eten was wel goed warm en ik kreeg alleen mijn fles fanta en niet de beloofde extra cola. Dus toch weer erg jammer dat het zo moest gaan.

Wendy van Bruchem-Honkoop
4 oktober 2022
Blacka Piet
4 oktober 2022

Snelle bezorging en erg lekker gegeten

Shiro
25 september 2022

De beste pizza’s ooooit

Lui
21 september 2022
Robin Beau
17 september 2022

Gekozen voor bezorging zsm. Na 70 min toch maar gebeld. Eten werd gauw gemaakt en bezorger zou er met 10 minuten zijn. Uiteindelijk 90 minuten geduurd na bestelling. Kapsalon groot was half leeg, nauwelijks patat en kip. Deze inhoudt had ook in een klein bakje gepast, maar koos speciaal voor een grote.

Christina
15 september 2022

Was heerlijk!!!

Amar
13 september 2022

Hele snelle bezorging en vriendelijke bezorger!

Jer
11 september 2022

Was snel maar vandaag telefoon gelijk op bezet

Elena
6 september 2022
Junior
2 september 2022
Ad Ockers
23 augustus 2022

Ik vind het vreemd dat online bestellen goedkoper is dan een telefonische bestelling. Bovendien ontvang je dan ook nog een gratis drankje wat bij een telefonische bestelling niet het geval is terwijl jullie dan geen kosten voor de online bestelling hebben

Elaine
23 augustus 2022

Prima pizza, snel afgeleverd

Wendy
21 augustus 2022

Vriendelijke bezorging. Het eten wordt altijd goed warm bezorgd. En vooral lekker!

Donker
15 augustus 2022

Pizza calzone kip shoarma besteld. Op aangegeven tijdstip bezorgd. Bestelling prima uitgevoerd, smaakte prima:-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
15 augustus 2022
Ellen
14 augustus 2022
Robert58
13 augustus 2022

Snel bezorgd en het eten was goed

Julien
12 augustus 2022

Lekker gegeten en snel bezorgd! Top dat gratis blikje erbij👍

A.Y.
8 augustus 2022

Brood donor was smakeloos met heel weinig salade. Bovendien duurde veels te lang na 1 1/2 uur heb ik gebeld om te vragen waar mijn bestelling was gebleven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Burg
8 augustus 2022

Bestelling gedaan om 17:16 voor bezorging om stipt 18:30 ivm werkafspraak maar geen bezorging. Om 18:51 (21 min te laat) gebeld waar bestelling blijft. Beloofd dat de bestelling er elk moment kan aankomen. Om 19:16 (inmiddels 46 min te laat) weer gebeld: weer belofte dat bezorger onderweg was. Uiteindelijk weer moeten bellen om 19:50: weer belofte van bezorger onderweg nu met opnieuw gemaakte maaltijden. Ongeveer 19:55 (1 uur en 25 min na afgesproken tijdstip!) werd de bezorging afgeleverd. Vooraf betaald met iDeal dus niet meer te annuleren, voortaan hier maar achteraf betalen. NB: De bestelde maaltijden waren prima van smaak en temperatuur. :-)

Karreman
4 augustus 2022

1,5 uur is mij een beetje te lang wachten op een pizza

Tatta kill
27 juli 2022

Ik bestel hier nooit meer een kapsalon lauwe kk zooi slappe kk patat alleen broodje kip was goed

Pieter
26 juli 2022

Kapsalon en een patatje besteld. Van beide was de patat niet gaar. Dit telefonisch gemeld, medewerker vertelde mij dat het wel gaar was. Ik bestel hier nooit meer !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
21 juli 2022
Ess van Groningen
16 juli 2022

Heel slecht, heb 2 uur moeten wachten op m’n kapsalon….. Schijnt dat de site niet de bestellingen niet door stuurt, dus ik zal niet zo snel meer bestellen….

Rico
10 juli 2022

2 uur lang zitte wachten op me pizza en kapsalon na een uur gebeld en dan word er gezegd dat het er iets niet binnen is gekomen maar ze weten wel waar ik het over heb als ik bel vervolgens zeiden ze ja 20 min komt het vervolgens werd het nog een uur later

Onderwater
8 juli 2022

Eten was koud en de sla was bruin en de patat in mijn kapsalon was heel erg slap bruin en extreem vet

Moh
7 juli 2022

Patat was kanker slap

Sylvester
6 juli 2022

Om 17:25 u besteld en nog steeds niemand gezien, helaas zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar. Inmiddels hebben we maar boterhammen gegeten. Dit gebeurt helaas iets teveel, waardoor wij besloten hebben niet meer te bestellen bij San Marina. Ik ga een dispuut openen bij de Creditcard maatschappij.

Viv
4 juli 2022

Top! Weer heerlijk gegeten en mooi op tijd. Top pizzabakker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elaine
3 juli 2022
Diana
3 juli 2022

Altijd goed eten. Wel jammer dat ik een AA koop voor me kind. De bezorger dan aan de deur verteld dat er geen A A was dus ze een fanta hebben gegeven. Ik bestel bewust iets zonder koolzuur. Waarom niet even de moeite nemen om me dan te bellen. Want nu had ik 3 koolzuur dus 1 kind kon niks drinken.

Bikey
2 juli 2022

Kip speciaal was erg lekker 😋

Aysel
30 juni 2022

De gratis cola krijg je niet maar betaal je wel statiegeld voor

T.Peterse
29 juni 2022

lekkere pizza’s. Snel en vriendelijke bezorgers

Loa 🌸
28 juni 2022
Quincy
28 juni 2022

Om 00:15 bestelling geplaatst, sluitingstijd om 01.00, nu is het 03:30 en ik heb nog geen bestelling ontvangen, ook telefonisch zijn ze niet te bereiken vanaf 00.30. Waar blijft mijn bestelling San Marina? :)

Du Meelaan
27 juni 2022

Bestelling vegeten via hun eigen website. 1,5uur later bezorgd. Na zelf gebeld te hebben. Zonder enige excuus achteraf. Erg jammer dit.

Kevin
26 juni 2022

Erg snel top

michelle voulgaris
25 juni 2022

2 uur gewacht, pizza’s waren niet te eten en slap. 1 pizza was verkeerd. Contact gehad met het restaurant, en we zouden ons geld terug krijgen.

B. de Graaf
22 juni 2022

Ik bestel bij jullie regelmatig een pizza, ze zijn in het algemeen erg smakelijk, de bediening is erg vriendelijk, en ik bestel liever jullie pizza's dan een knisperdun kunstwerkje bij de "echte" italiaan of de deegballen van domino's maar.... deze keer was de topping van de pizza helaas beneden de maat. Wel tomaat en kaas, maar alleen aan 1 kant wat verdwaalde schaarse champignonschijfjes en petieterige paprikastukjes, geen asperges, geen artisjokken, kortom, een maar-net-iets-meer-margaritha. Jammer. Dat ben ik niet van jullie gewend. De volgende keer graag weer ouderwets beter!

M
15 juni 2022

Snelle bezorging en superhete pizza’s

Silvia
12 juni 2022

De pizza die ik kreeg was een haeaii pizza speciaal Nou speciaal was hij wel ananas met banaan geweldig lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
10 juni 2022

Prima pizza's. Wij zijn tevreden.

Ali
29 mei 2022

Ik bestelde om half 8 en kwam pas half 11 binnen maar het eten was heerlijk

Helm
22 mei 2022
Rayane
20 mei 2022

Top eten

Daniah
18 mei 2022

👍

Onbekend
17 mei 2022
Tatoela Tim
13 mei 2022

Snelle bezorging helaas was de patat niet goed gebakken van de kapsalon

De Graaf
10 mei 2022

Prima pizza, snel bezorgd.

A.
10 mei 2022
-
7 mei 2022

Prima zoals altijd weer. Top!

Jos
7 mei 2022

Mijn bestelling was niet doorgevoerd.

Yvonne Klerks
4 mei 2022

16:57 eten besteld zo snel mogelijk bezorgen. Om 18:15 nog niks gebeld altijd de vraag waar je besteld altijd bij hun eigen website. Ja hij is onderweg komt zo. Kwartier later door hun zelf gebeld moesten de bestelling nog maken en dan bezorgen. 19:07 eindelijk de bestelling waarvan 1 bestelde pizza ontbrak. Weer gebeld ja gaan we nu maken en wordt bezorgd, heb gezegd hou hem maar stort het geld maar terug en uiteindelijk voor mijzelf ergens anders iets besteld. San Marina nooit meer paar maanden geleden zelfde dan denk je foutje kan maar nu dus weer. Voor mij en mijn 2 zonen nooit meer hier bestellen, echt miskoop.

Jordan
4 mei 2022

Ik heb om 00:11 mijn bestelling geplaatst. Het is nu all inmiddels 03:17 en ik heb geen bestelling ontvangen ik heb ze nog geprobeerd te bellen maar krijg de hele tijd voicemail, ik slaap nu op lege maag dankzij hun in 5 jaar dat ik bij ze besteld nog nooit gebeurt 👎🏻

Sonali
25 april 2022

Ik heb nog nooit zo een slechte kapsalon gegeten er zaten haren in ik koop hier nooit meer waf

albert
21 april 2022

Bestelling gedaan van twee verschillende vis pizza’s. Maar de smaak was hetzelfde en op de zalmpizza was geen zalm te bekennen.

Maurice Hakkens
17 april 2022

Geen opmerkingen of verbeterpunten, ALTIJD LEKKERE PIZZA!!!!

Patricia
15 april 2022

Het eten was super lekker alleen de bezorging duurde wat langer dat we gewend waren. Na een telefoontje te hebben gepleegd kregen we excuses en hebben niet hoeven te betalen voor het extra vlees!

Maurice
15 april 2022

Altijd super 👍🏻

Dit was de laatste keer
8 april 2022

Duurde kk lang

Pascale
7 april 2022

Heerlijk gegeten, het eten was nog goed heet. Een blikje cola gratis gekregen, goede service.

Kevin
2 april 2022

Gisteren om 00:09 eten besteld. Tot 01:40 staan wachten op eten. De bestelling was gewoon niet gekomen. Ook niet bereikbaar. Verwacht wel opnieuw de bestelling of geld terug.

Jaimy
30 maart 2022

Pizza Pepperoni Luxe besteld met ui, alleen geen plakje worst te bekennen op de pizza. Heb dus een pizza met alleen ui en paprika gekregen. Jammer

Blacka Piet
27 maart 2022

Kk lekkure pizza

Mk
25 maart 2022

Altijd vriendelijk personeel, snelle levering. Het eten is altijd goed en vers gemaakt. Complimenten

Hz
18 maart 2022

Pizza was weer heerlijk en lekker op tijd👌🏻 Klasse

Shiar
14 maart 2022

Was lekker en snel.

Yoshi
12 maart 2022
John R
5 maart 2022

Zoals gewoonlijk prima

Santoesha
3 maart 2022

Ik heb heel lang moeten wachten op mijn order. Pas na ongeveer anderhalf uur ontvangen. De gebakken aardappelschijfjes waren erg slapjes & vol met olie. Extra ster omdat de kapsalon wel heerlijk was.

Sander Dr8
27 februari 2022

Altijd goed en lekker.

Wes
21 februari 2022

Bezorging was goed helaas was het eten minder vlees was hard en koud van de broodtjes en de kapsalons waren helaas ook niet goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
19 februari 2022
Ton
13 februari 2022

Weer helemaal goed, en mooi op tijd.

Eric
12 februari 2022

Niets op aan te merken. Werd zelfs nog gebeld dat de bezorger onderweg was.

Fatoe Jantje
8 februari 2022

Kk lekker

José
8 februari 2022

Heerlijke pizza gegeten! Was goed heet en zo smakelijk !

J Verheij
5 februari 2022

Goeie pizza’s netjes op tijd.

Miem.
2 februari 2022

Ik kreeg gratis een fles Fanta bij mijn bestelling, deze kwam fantastische aan! Mijn dank is groot.

Riem
31 januari 2022

Eten was heerlijk en snel bezorgd door een vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
29 januari 2022

Om 00:00 vanacht een bestelling geplaatst en betaald. Bestelling is nooit aangekomen!

Caro
23 januari 2022

Eten was goed, bezorging kan wat sneller maar begreep dat t weg druk was…

Stan van der Helm
21 januari 2022

Ik heb me bestelling niet eens gehadt

Blacka kim
18 januari 2022

Tantu lekkere broodje& erg goed gevuld

Saskia
18 januari 2022
Hennie
12 januari 2022

We hebben heerlijk gegeten!

M
8 januari 2022

Te lang gewacht op ons eten en dan de saus vergeten 5x gebeld hebben opgehangen na 15 minuten kwam de saus toen was ons eten al koud dus ons eten weg kunnen gooien zo sonde

Maria Gloudemans
6 januari 2022

Altijd goed

paulus
1 januari 2021

heerlijk die 4kazen pizza en pizza hawai

C
31 december 2021

Was heerlijk goede porty mooi op temp

Vincent
30 december 2021

Pizzas hadden iets langer gebakken mogen worden en op de shoarma pizza iets meer vlees. Voor de rest prima kwaliteit en ondanks de drukte binnen het uur bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Roy
25 december 2021

Was super snel en erg lekker

René
24 december 2021
M
23 december 2021

👍🏼👍🏼 Buikje lekker vol

Jan
22 december 2021
Je buurman
18 december 2021

Jammer dat 1806 besteld had en 20.30mijn eten kreeg

Brakkatrix
12 december 2021

Snelle bezorging kk warme pizza

Mm
11 december 2021

Altijd lekker , snel geleverd en vriendelijke mensen . Enigste zaak waar ik me kapsalon en alles koop ! ;)

Roberto Schaap
7 december 2021

De pitta kaas waren lauw en hard, de pizza’s waren niet echt warm meer dus naar mijn idee heeft de bezorger er veel te lang mee rondgerenden, normaal is het altijd goed en lekker maar deze keer viel het echt tegen.

Wessels
5 december 2021

Goed op tijd, heerlijke pizza’s, vriendelijk geholpen! Aanrader!

paulus
5 december 2021

goed gevuld smaakvol,mijn vrouw vond de 4kazen zalig we hebben al veel pizzeria's geprobeerd maar bij jullie vind ze het lekkerst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rashed
5 december 2021
Pizza
3 december 2021
Klerks
2 december 2021

Prima pizza’s en snelle bezorging

Bastiaan
1 december 2021

Was weer top, snel en lekker. Thx voor de goede service

Pizza
30 november 2021
Pizza
29 november 2021
Yorick
28 november 2021

90 minuten wachten. Broodje lauw patat koud. Nog nooit gehad dit.

Bader
28 november 2021

Te weinig vlees helaas op mijn kapsalon.

Marcel Bosveld
26 november 2021

Pizza koud Dingen vergeten heb al gebeld volgende bestelling gratis das wel top maar wel me avond eten verkloot

Wessels
25 november 2021

Top pizza’s! Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Anoniem
25 november 2021

Weer goed warme pizza's die in de smaak vielen. Complete bestelling. Op tijd klaar.

Drol
24 november 2021

Duurde weer kk lang

Todor Plamenov Todorov
17 november 2021
Shiroo
16 november 2021

Lekker gegeten

A. Noniem
14 november 2021

Heerlijke 46cm kip shaormapizza gegeten. Deze was goed belegd. Vriendelijke bezorger. Duurde wel 1.5 uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W
11 november 2021

Pizza was goed, maar helaas waren ze de kruidenboter vergeten bij me stokbrood had niks aan dat droog brood

Rianne
10 november 2021

Bezorging op een woensdag van 1 uur en 45 minuten . Misschien wel de laatste keer dat ik hier een bestelling heb gedaan . Geprobeerd telefonisch contact te krijgen , geen gehoor .

Nazer
6 november 2021
Thamara
31 oktober 2021

Bestelling nooit ontvangen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvana
31 oktober 2021
Barba pappa
30 oktober 2021

1 keer pizza besteld werden er 2 bezorgd dankjewel

Marcel
27 oktober 2021

Heerlijke pizza. En super lief dat ik iets zonder koolzuur te drinken erbij kreeg thx 🙏🏼

Dennis van Oorschot
26 oktober 2021

Moest na 40min bellen waar me bestellen bleef eenmaal aan de telefoon gehad zij de ze dat hij onderweg was maar duurde nog 25min voor hij er was Al met al dik een uur moeten wachten op een pizza vind ik vrij lang

Duijts
23 oktober 2021

Normaal nooit problemen en altijd lekker dit keer moest ik echter 1 uur en 20 min. Wachten voor het er was. En was het ook nog eens lauw. Prima gegeten maar ben veel beter gewend.

Wendy
23 oktober 2021

We bestellen altijd nooit problemen nu 3 koude doner kip broodjes en met sla terwijl ik zonder had besteld en telefonisch niet bereikbaar vind dit erg jammer.

Mingby
23 oktober 2021

Eten was er op het gevraagde tijdstip. Kwaliteit van het eten was uitstekend. Bezorger was zeer vriendelijk.

Reza
19 oktober 2021
Bro
19 oktober 2021

Snel, goede service en lekker

Bhattoe
19 oktober 2021

Erg lekker en binnen 20m geleverd

Marcel
18 oktober 2021

Goed te eten en niet duur Aardige bezorger Alleen 15 min later dan gevraagd maar verder top pizza

Roy
17 oktober 2021

Was echt lekker en goed warm verbeter meer kijken naar de bestelling maar was perfect

Soedarshan Maikoe
16 oktober 2021

We hebben lekker gegeten, dank je wel 🥳

Linda anoniem
16 oktober 2021

Na een tijdje weer besteld, mygod... Wat hebben we weer genoten... Dankjewel kanjers!

Moni
13 oktober 2021
jeroen
2 oktober 2021

2 uur moeten wachten op onze bestelling. Betaald voor 3 extra knoflooksaus, in totaal 2 knoflooksaus gekregen bij onze bestelling. Teleurstellend.

Maori108
27 september 2021

Via San Marina website besteld. In het verleden werden de bestellingen daarop over het hoofd fezien, wat tot vertragingen leidde. Deze keer gebeld na bestelling online en snel bezorgd gekregen. De kapsalon was deze keer extra lekker, met vers gebakken knapperige friet!!! Maakt echt een verschil!! Extra vlees. Gesmuld! Deze kapsalon was de beste tot nu toe. Houden zo San Marina. Vets gebakken friet is the way to go!! 9 uit 10 voor de kapsalon

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oem tittie
21 september 2021
Milaad
17 september 2021
Balzak
13 september 2021

Drinken vergeten slappe patat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
12 september 2021
Jochen
5 september 2021

San Marina is gesloten tot maandag (6/Sep/21). Maar dat hoorde ik pas op het moment dat ik (afgelopen zaterdag) mijn bestelling wilde ophalen. Toevallig stond daar iemand die met de eigenaar bevriend is en kreeg ik dit te horen. Ik zie dat meerdere mensen tegen het zelfde probleem aan liepen, jammer want dat bezorgd onnodig negatieve beoordelingen. We hadden zo'n zin in lekkere pizza, en nog steeds dus..... Volgende week dan maar. Ik ga ervan uit dat San Marina dit netjes oplost en aan ieder z'n vooruitbetaling terug stort. Tot binnenkort.

Mo
5 september 2021

Bestelling is nooit aangekomen! Meerdere malen gebeld, maar niemand te pakken gekregen.

-
5 september 2021

Pizza is nooit geleverd en San Marina was niet telefonisch bereikbaar. In gesprek of werd niet opgenomen. Jammer want de pizza is altijd erg lekker.

Alejandra
4 september 2021

Ik heb nooit een bestelling gehad?!? Ik wil graag me geld terug wacht al langer dan 3 uur!

Nynke Wienholts
4 september 2021

Ik kon op de site bestellen en daarbij heb ik direct betaald. Er werd echter niets geleverd en de telefoon werd niet opgenomen. Hierna ben ik naar San Marina gereden en zag ik dat jullie gesloten waren waren. Dit stond nergens vermeld en toch ben ik mijn geld kwijt voor een niet geleverde bestelling! Ik zou graag mijn geld terug willen.

Vd helm
4 september 2021

Bestelling om 17.00 geplaatst. 1930 nog niks. Naar San marina toegetreden. Zaak gesloten. Wel deze bestelling al betaald. Graag wel m'n geld terug. Echt schandalig dit

Blonk
30 augustus 2021

Bestel hier regelmatig ben zeer tevreden kwa etn en bezorging ik zeg top.

Saskia Volkering
30 augustus 2021

Supersnel, beleefd en goede kwaliteit !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
29 augustus 2021

Door drukte werd er geen telefoon opgenomen. Na een uur ben ik poolshoogte gaan nemen bij het restaurant zelf waar mijn bestelling bleef. Daar werd er gezegd dat ze geen tijd hadden de telefoon op te nemen en dat de bezorger onderweg was.. dus ik weer terug en inderdaad de bezorger was inmiddels gearriveerd. Helaas meer dan een half uur te laat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Denise
27 augustus 2021

Na 1,5 uur nog geen pizza. Bij levering bleek de zalm voor tonijn vervangen. Zonder opmerkingen. Na telefonisch contact werd gemeld dat de zalm op was... Bodems slap en niet krokant... Jammer.

Nizar
26 augustus 2021

Pizza’s waren super lekker, rij belegd en vers! Ik had 2 pizza’s besteld en blijkbaar hadden ze iets fouts gedaan en ik heb 2 pizza’s extra gekregen. Ik weet niet wat er fout was want de pizza waren super lekker! Top service. Verder is de bestelling snel klaar en de jongens daar zijn super vriendelijk tegen mijn zoon die de pizza’s ophaalt. Ik bestel nergens anders meer dan bij San Marina. Ga zo door!

Marina
24 augustus 2021
Ron
22 augustus 2021
theo
20 augustus 2021
Amber
19 augustus 2021

Ik wacht momenteel nog steeds op mijn bestelling….bijna 12 uur geleden... Ze zijn mij gewoon vergeten , heb een aantal keer gebeld en niemand nam op. Krijg ik om drie uur in de nacht nog een bericht hoe de bestelling was… nou geen idee dus want ik wacht er nog op Ik wil mijn geld terug Erg jammer

Helene
19 augustus 2021

Snelle bezorging en lekkere pizzas

N Buchholz
17 augustus 2021

Alles was prima,alleen de frites bij de kalfsshoarmaschotel was week en zacht,erg jammer,misschien voortaan apart in open papieren zakje doen.

Ron
17 augustus 2021
Dd
14 augustus 2021

Helaas wel een pizza besteld maar nooot gekregen en na 2 uur maar opgegeven

Goed
12 augustus 2021
P.G. DONKER
12 augustus 2021

2 pizza's shoarma besteld. Vers en heet uit de oven. Afveverd rond afgesproken tijdstip. Prima gegeten.

Tep
11 augustus 2021

Ik en mijn vrouw moesten bijna anderhalf uur wachten op de bestelling. Die is in slaap gevallen en het toch niet kunnen eten.

Tjatjula tim
9 augustus 2021

Ik werd netjes gebeld welk extra vlees ik wou. De 4 kazen shoarma kip was kk lekkker

Mehdy
7 augustus 2021

Heel goed, lekker en warm!

Demian
7 augustus 2021
D
4 augustus 2021

Aardige bezorger, perfect op tijd en zoals altijd smaakte het goed!!

Paulien Hansel
31 juli 2021

Ma 3 uur gebeld waar het bleef toen nog eens 1 uur3 moeten wachten En dan komt hij eindelijk is het eten volgens mij ook 3 uur oud De kaas was al hard en niet te vreten Erg jammer

Day
29 juli 2021

Pizza was niet heel erg warm meer. Dat ben ik niet van jullie gewend. En bezorging duurde lang, ook nadat ik gebeld had. Jammer...

Jolanda
29 juli 2021

Normaal altijd lekker. Nooit klachten. Alleen jammer dat er vandaag TOMATENSAUS op zat. Ik had duidelijk gevraagd zonder ivm allergie. En normaal doen jullie dat ook. Ditmaal niet goed gelezen dus heb ik er maar iemand anders blij mee moeten maken. Beetje teleurgesteld

Smit
28 juli 2021

Verkeerde pizza ontvangen maar was toch lekker!

Stan van der helm
20 juli 2021

Ik heb me eten niet gehadt

Paulien Hansel
19 juli 2021

Geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
17 juli 2021

Eten is zoals vaker gewoon goed. Het was jammer dat de bezorging langer op zich liet wachten omdat de bezorger de helft van het eten was vergeten. Kregen wel grote fles cola ter compensatie

marcel
10 juli 2021

ik heb serieus 2.5 uur op mijn eten moeten wachten en dat ben ik niet gewend van ze, voorheen als ik bestelde had ik t binnen 45 minuten. het eten was lauw en de patat slap en ik had extra vlees besteld niet gekregen wel hadden ze netjes een fles fanta bij de bestelling gedaan . ik hoop dat t de volgende keer beter is

Michael
10 juli 2021
Junior Jah Die
9 juli 2021

gewoon goed !!!!

Gerco
7 juli 2021

Goed eten en onwijs lekkere knoflooksaus!! Hele aardige bezorger! Fijn dat deze regelmatig komt!

Shiro
5 juli 2021

Zo als altijd, de beste pizza’s

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
3 juli 2021

Werd vanacht gebeld dat de bestelling Overmorgen bezorgd werd omdat er storing was. Ben erg benieuwd hoe laat je kom bezorgen

Junior
1 juli 2021

lekker!!

Anoniem
30 juni 2021

Graag de opmerkingen lezen die bij de bestelling kunnen worden achtergelaten, dat voorkomt een hoop ellende

Ron
26 juni 2021
E.
25 juni 2021

Had alleen gevraagd om bij kapsalon groot minder kip en meer patat, helaas.

Noelle
25 juni 2021

Zoals altijd , warm op tijd en lekker

//\\//\\
23 juni 2021

4 kazen kip pizza is het beste wat ik hier ooit heb besteld

Floris Visser
21 juni 2021

Duurde kanker lang, moesten jullie shi kip nog vangen ouleh? Ik heb 9 potjes skywars gedaan in de tijd dat mijn kapsalon er was. Het duurde zolang dat ik maar ging rukken en toen ik eindelijk mijn G-Spot had gevonden werd er aangebeld en werd ik ontzettend geirriteerd dat ik het moest afmaken tijdens het eten van mijn kapsalon. Op deze manier had ik wel extra knoflooksaus. Zonder vriendelijke groeten, Floris Visser Gouderakstraat 19

Cindy
19 juni 2021

Pizza's spinazie en carbonade zoals altijd lekker. Voor onze zoon bestel ik altijd zonder kaas, ivm allergie. Helaas was deze opmerking niet goed doorgekomen, en werd zijn salami pizza met kaas bezorgd. Erg jammer!

Frank
15 juni 2021

Jammer het broodje was koud.

Me
8 juni 2021

Veels te lang moeten wachten op eten.90 min . Terwijl ze om de hoek zitten.

Brakka Tony
6 juni 2021

Ging wel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T lindeb
5 juni 2021

Echt goed gevulde pizza en snel bezorgd en warm en vriendelijk

Anil
5 juni 2021

Bestelling geplaatst voor half 9 bezorgen. 9uur gebeld en ze hebben mijn bestelling niet gezien. Niemand die zn excuses aan bood dat het verkeerd is gegaan. Ook de bezorger niet. Daarna de kruidenboter en blikje cola vergeten. Weer gebeld en gelijk nog een kleine kapsalon besteld. Weer niemand die zn excuses heeft aangeboden dat het verkeerd is gegaan. Daarna komt de bezorgen. Eerste wat hij zegt is: ik krijg nog 4.50euro. Ook geen excuses gemaakt. Eten is goed hier. Maar echt een hele slechte service.

Elly
3 juni 2021

Heerlijke pizza's, snel bezorgd en nog lekker warm!

Yarzagaray
30 mei 2021

Snel bezorgd vriendelijke bode en twas heerlijk!

Debbie
30 mei 2021

Zoals altijd , goede service , super lekkere pizza s en snelle bezorging 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jansen
28 mei 2021

Was heel lekker, alleen de sla was bruin! Citroensap doen wonderen ;)

Ali
24 mei 2021

Eten was lekker

Edwin
23 mei 2021

Pizza smaakte prima, maar levering duurde vrij lang en daardoor was de pizza al enigszins afgekoeld

Caspar
22 mei 2021

Na ruim een uur te hebben gewacht gebeld. Het kwam toen net uit de oven (pizza's) het zo zo bij ons zijn, echter pas na ruim een half uur naardat ik had gebeld werdt het pas langsgebracht. Verwachte leverings tijden zouden al heel erg hebben geholpen, echter dit ook nergens kunnen vinden.

E.
22 mei 2021

Duurt anderhalf uur voordat je pizza er is. Bij aankomst blijkt knoflook bakje kapot te zijn gegaan, alles onder de knoflook. Hele slechte service. Pizza is zoals altijd prima.

Patricia van der Heijden
21 mei 2021

Helaas gaat het vaak mis als je iets specifieks vraagt zoals geen kaas op de kapsalon of patatjes lekker doorbakken. Vind dat daar wel op gelet mag worden. Gisteravond weer het eten terug gestuurd omdat het niet goed was. Jammer, ze waren altijd zo goed.

MRB
19 mei 2021

Snelle levering 👍🏼 Vers en heet uit de pizzaoven 👍🏼 Een heerlijke Augvilla en mixpizza 👍🏼 Mensen zijn altijd vriendelijk en gastvrij 🙏🏼

Iris
19 mei 2021

Dit is de beste kapsalon kip van Zoetermeer! En het broodje met kruidenboter is top! De bezorging ook altijd met een glimlach!

Tjatjoela tim
17 mei 2021

Niet slecht kan beter

Yarzagaray
13 mei 2021

Ik heb grote kip kapsalon van de dinsdagsactie (2 x kipsalons voor een prijs) besteld en er werd alleen 1 geleverd en bovendien koud en minder vlees.! Na het bellen was de 2e kapsalon snel delivered. Dacht aan compensatie bv. 1 cola maar niks...

Anoniem
13 mei 2021

Heerlijke schotel kipspeciaal. Nette vriendelijke bezorging.

Maria Gloudemans
10 mei 2021

Altijd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edgar
8 mei 2021

Rechtstreeks bij jullie besteld en ruim 1,5 uur moeten wachten, pizza gyros speciaal gekregen ipv gewoon. Beetje jammer als iemand niet tegen paprika's kan. We hadden veel betere ervaringen met jullie.

Shiroo
7 mei 2021
Marcel Driessen
7 mei 2021

Pitza zou warmer aangeleverd kunnen worden.

Femke
6 mei 2021

Ik heb niks gekregen, wel betaald.......

Tantoe hard
5 mei 2021

Kip speciaal is lit

Blacka Tim
2 mei 2021
Mandy
2 mei 2021

Pizza's waren erg lekker alleen jammer dat we voor 2 Pizza's 1,5 uur moesten wachten.!

Percy
27 april 2021

Altijd goed en lekker ik wou mijn pizza langer in de pizza oven want dat is mijn voorkeur en ze maakte de kipshoarma pizza lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Etienne
27 april 2021

Mooi formaat porties,lekker en op tijd. Voor een eerlijke prijs.

Maria Gloudemans
26 april 2021

Best in town maar de kleine pizza mag wel iets meer knoflooksaus hebben!

Collin Lakemond
16 april 2021

Ik heb mijn eten niet gehad en ik heb wel betaald gister avond 15-4-2021 ik wil mijn geld terug ...

Mediana Software
16 april 2021

Bestelling is nooit aangekomen, telefoon niet opgenomen, als je dicht bent, waarom kan ik dan bestellen? Fix je site en geef me m'n geld terug

Mehtap
15 april 2021

Bestelling Niet bezorgd

Laura de vries
15 april 2021

Ik heb vanavond besteld via jullie eigen website, mijn zoon was jarig en wilde pizza's. Na een uur nog NIETS BEZORGD ....ik bellen, telefonisch onbereikbaar...lijnbezet. Mijn man vanuit Rokkeveen naar jullie toegereden...wat bleek GESLOTEN!!!! Geld weg..mam onderweg...geen pizza's.....geen eten!!!! Na anderhalf uur kinderen die honger hebben en 1 die gaat huilen omdat hij op zijn verjaardag mocht kiezen wat we gingen eten. alsnog elders iets moeten bestellen. Via thuisbezorgd zag ik daarna dat jullie gesloten waren voor bezorging....maar op eigen site niets vermelden en gewoon bestellingen/betalingen aannemen, bevestigingsmail sturen en dan GEEN pizza. Dit ben ik niet van jullie gewend en ben zeer teleurgesteld. Hopelijk gaan jullie dit goedmaken en krijg ik mijn geld z.s.m. terug!!! Heel jammer, maar ik hoop voor u dat er geen ernstige omstandigheden waren waardoor dit zo verkeerd is gegaan en dit zeer spoedig word opgelost.

Johannnes
15 april 2021

Beste San Marina  Ik wacht op jullie baijna 4 uurtje . Alles kunnen jullie niet sturen , terug mijn geld ik ga besteling van andre . dit is echt duurt lang  niet goed voor jullie klant .  Ik heb ook zo veel keer gebeld naar jullie maar niemand opnemen . Vrendlijke groete  Yohannes.

Joke
15 april 2021

Superlekker.

Sander
14 april 2021

Na 1,5 uur gebeld waar het bleef. Kreeg als antwoord dat ze er bijna waren. Kwartier later weer gebeld en toen werd gezegd dat ze ze gelijk gingen maken. Uiteindelijk na meer dan twee uur eindelijk eten. Ongekend dat ze je glashard voorliegen aan de telefoon. Erg slechte zaak.

Patricia van der Heijden
13 april 2021

Prima!

Vd Meer
10 april 2021

Snel bezorgd & de pizza’s waren heerlijk!

Rolf
9 april 2021

De pizza's waren smaakvol en lekker warm, maar wel bijna 40 minuten te laat bezorgd, omdat de bezorgtijd verkeerd was gelezen...

Maria Gloudemans
8 april 2021

Een van de weinige bezorg bedrijven die ALTIJD goed is.

Broodje badr
7 april 2021

Warm en lekker eten 😋

Sheetal
6 april 2021

Goede kwaliteit, bestelling was klaar toen ik het kwam afhalen:)

Ik
6 april 2021

Heerlijk, 4x kapsalon

Ir
3 april 2021

Een uur na de bestelling toch maar gebeld, bleek de pizza nog niet in de oven te zitten. Dit zijn we niet gewend van jullie! Ook hadden de pizzas een wilde rit gehad, lagen opgefrmmeld in de doos. Hopelijk gaat het de volgende keer weer goed, zoals eigenlijk altijd :). Wel heel vriendelijke bezorger!

FBu
3 april 2021

Heerlijke pizza's! Een aanrader..

Maori108
31 maart 2021

Dunne bodem, niet overladen met kaas, en pepperoni met iedere bite. Happy:)

Brakkatricks
28 maart 2021

Kk goed

Suzanne
27 maart 2021

Zoals altijd op tijd bezorgd én lekker. Heel tevreden dus.

Denny
26 maart 2021
D.
25 maart 2021
Shal
25 maart 2021

Super slecht. Uitgeschoten met de zout. Na 3 happen prikkeld hele mond van de zout en de rest van de dag dorst.

Marieke
24 maart 2021

Het heeft twee uur geduurd, ongelooflijk.

Martijn
21 maart 2021

Bezorging was te laat. Bestelling was pas mee begonnen na twee keer bellen toen het al bezorgd had moeten zijn. Heeft totaal meer dan 2 uur geduurd. Eten was nog net lauw, ook wel jammer.

Yamina
20 maart 2021

Eten was heerlijk zeker een aanrader

Toppie
19 maart 2021

Hartstikke top deze zaak!!

Ik
14 maart 2021

4x kapsalon kip besteld en we hebben er weer van genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sheetal Ganga
14 maart 2021

Eten was prima zoals altijd. Helaas het eten na 1 uur en 50 minuten gekregen na plaatsing van de bestelling

Mia
9 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Shiar
9 maart 2021

Besteld geen eten gehad.

BF
6 maart 2021

altijd top, warm ga zo door

Peter
2 maart 2021

Heerlijke kipschotel. Goede kwaliteit. Vlotte bezorging binnen 30 minuten.

Lies
1 maart 2021

Altijd krijg je de friet alsof het opgewarmd zijn. Niet zo fijn.

Vera
1 maart 2021

Heel jammer dat we bijna 3 uur hebben moeten wachten op pizza, als die nou super warm en knapperig was had het nog wat goed gemaakt maar ook dit was niet zo. Wij bestellen daar regelmatig en is nu al de 3e keer dat fout gaat! Bestelling is via de eigen site gedaan en niet gezien daar.

Regina
28 februari 2021

Prima pizza's

Werner
22 februari 2021

Heerlijke pizza, bezorging gewoon prima en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jutin
20 februari 2021

Altijd goed 👍 Mooi op tijd!